Tuesday 5 February 2013

Sesuatu Yang Baru




(...Rokok dinyalakan..fuuhh)


Berkepul asap rokok dihembus memenuhi ruang kamar yang sunyi..
Berkerut dahi memikir ayat pembuka,isi,serta penutup yang hendak 
aku taipkan dalam post pertama ni.


(fuuhh~asap rokok dihembuskan lagi)


Kalau ditanya "kenapa aku buat blog ni?" Jawapanya 
"aku sekadar ingin mencuba dan berkongsi cerita atau apa saja
 yang terlitas di fikiran aku." Mungkin la aku tak ada jawapan yang pasti.

Entri pertama ni tak banyak rasanya mampu aku susun huruf2 ni untuk
dijadikan ayat.Aku bukan lah seorang penulis atau sasterawan.Tapi
mungkin faktor aku yang kadangkala suka menyendiri buatkan aku 
rasa nak mencuba sesuatu yang baru macam blog ni.Mana tahu
boleh dapat pelbagai cerita atau isu yang membina minda..


(Pfsstft..puntung rokok dipadamkan)


(hhmm menghela panjang)


Kehabisan ayat rasanya,mungkin setakat ni dulu untuk entri aku yang pertama.
Tak banyak yang mampu aku taip.Masih baru agaknya.

(senyum sendirian)

No comments:

Post a Comment